Treceți la conținutul principal

Testat: pasta neagra pentru dinti mai albi


Splat Cosmetica prin Sensiblu - grupul farmaceutic A&D Pharma - a adus in Romania produse pentru ingrijire orala printre care si pasta neagra pentru albire.




"SPLAT Special BLACKWOOD este o pastă de dinți neagră care îţi asigură o respiraţie proaspătă, dinţi sănătoşi de un alb natural şi are un efect antibacterian de durată.
Cărbunele de mesteacăn Karelian albeşte, absoarbe mirosurile, impurităţile şi formează o pastă unică de culoare neagră. Cărbunele de mesteacăn este folosit de mult timp pentru a neutraliza bacteriile şi toxinele, însă, pe vremuri, oamenii nu beneficiau de acest ingredient în pasta de dinţi ci îl foloseau în mod direct
."

Stiu ca v-ati aratat interesati alaturi de mine de aceasta pasta de cand v-am prezentat noutatile din toamna, cand s-a si lansat pe piata. SPLAT BLACKWOOD nu contine: sodium lauryl sulfate, clorhexidina, triclosan, fluoruri. Am primit-o ulterior pentru testare si nu am lasat sa se incheie anul fara a va spune parerea in legatura cu aceasta.


Vine in ambalaj clasic, iar factorul inovator il reprezinta culoarea in sine si ingredientele sale. De la prima folosire am simtit aroma de menta. Acea aroma pe care o simt cand beau un ceai de menta cu plante din gradina bunicii, nu la plic.
Carbunele din compozitie nu se simte in textura, nu zgaraie, doar arati caraghios si poti speria partenerul, familia, daca iesi din baie in timp ce te speli pe dinti. :))  In timpul spalarii spuma se deschide treptat la culoare si ajunge de un gri deschis, gura deja e improspatata si la clatire iti simti dintii perfect curati. Luciosi de curati. 


"Sistemul unic de curatare si albire, Sp White system®, incorporat in formulele pastelor noastre de dinti ofera curatare si stralucire smaltului, fara a rani sau a creste sensibilitatea dintilor si a gingiilor.
Testele internationale desfasurate au demonstrat ca sistemul LUCTATOL® prezent in toate produsele SPLAT pentru copii previne in proportie de 96% formarea placii dentare si a cariilor. Aceste formule au facut ca SPLAT sa fie recunoscut in toata lumea
."

Intr-o dimineata ma trezisem cu gingiile umflate, o durere la masele... mai mult la radacina lor, sub  mandibula niste ganglioni parca infloreau, m-am spalat cu dificultate in zona dureroasa, ca a avut vreun efect sau a fost doar o coincidenta spre seara locul s-a linistit si ganglionii nu s-au mai simtit.

Dintii mei s-au albit intr-o foarte mica masura si am consumat doar jumatate din cei 75ml. Nu le cunosc pretul, am cautat cu google si se pare ca e la undeva 30lei, dar mai bine va duceti in farmacie sa vedeti despre ce e vorba. Mie mi-a placut foarte mult, nu am simtit acel mentol deranjant asupra gingiilor si macar din cand in cand as cumpara-o cu siguranta.

"Produsele profesionale SPLAT contin nenumatare ingrediente natuarale. Hidroxiapatita - ingredientul principal ce alcatuieste smaltul dintilor; complexul de enzime lactice ce ajuta la mentinerea unei microflore sanatoase; extractul de perle si carbune de mesteacan.
Eficacitatea demonstrata a acestor ingrediente asigura eficienta maxima in prevenirea efectelor nedorite, in conditiile de utilizare normala. Ingredientele naturale active, uleiuiri esentiale si plante medicinale sunt incluse in toate pastele de dinti SPLAT, cat si in spumele de gura
."


"Spumele de gura 2 in 1 pentru dinti si gingii sunt dezvoltate special pentru cei care au un stil de viata activ si pentru care timpul este foarte pretios. Spuma ajuta la eliminarea placii si a resturilor alimentare dintre dinti, si poate patrunde si in spatiile greu acesibile cu periuta. Sistemul inovator de protectie impotriva cariilor, LUCTATOL® elimina bacteriile cariogene si ajuta la mentinerea sanatatii dintilor."

Cand am fost la tara mi-am zis ca e mediul potrivit pentru a incerca spuma de guma. Bagaj mai putin, nu am trisat, nu am luat periuta si nici nu mi-a parut rau. Dimineata, seara, dupa mese, cu ajutorul pompitei o doza, maxim doua in cazul sotului, cateva secunde - zeci de secunde mai tarziu clatind gura nu mi-am mai simtit dintii incarcati si gura . E perfecta pentru calatorii. Nu stiu cam cat te tine o astfel de spuma, asta este impresia mea dupa folosirea ei timp de doua zile.

Sper sa va fie de folos acest review.

Duminica placuta!
xoxo
*postare programata

Comentarii

  1. pasta de dinti neagra?! asta da produs care sa-mi trezeasca interesul:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit pana acum pasta neagra. Sincer e prima oara cand "aud" despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine,ambele produse mi se par interesante,desi oarecum ciudate. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Very great review darling!
    Kisses

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesanta pasta de dinti. ai tu dreptate, cred ca ai speria pe oricine te vede in timpul spalarii...dar tare-as fi curioasa de efectele ei. si eu as vrea sa-mi mai albesc putin dintii, problema e ca nu vreau sa apelez la albire profesionala, pentru ca am auzit ca poate dauna. la mine e si problema tigarilor, cafelei, sucului colorat...nu prea renunt la ele :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt masuri care pot fi luate ca albirea sa se faca in siguranta. Ti-as spune sa renunti la daunatori, insa sper ca vei putea de una singura sa faci acest lucru pentru sanatatea ta. Rarut poti folosi bicarbonate, sper sa nu ma certe Stella ca sugerez asa ceva, insa functioneaza intr-o mica masura.

      Ștergere
  6. I've never tried this product and it definitely seems different. Thanks for this honest review and telling us how you experience was.
    xoxo
    -B ♡ MsBerryStylish 

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow interesting product.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar eram curioasa de aceasta pasta de dinti si acum sunt si mai curioasa sa o incerc:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine ca ai scris. de fapt ar fi bine sa se spele lumea mai bine pe dinti, ca de fapt vad numai dezastre. sa stii ca eu de mult timp folosesc aceste paste, sunt rusesti si da, se gasesc acum si in sensiblu, cam 27 lei. am incercat deja multe variante, inclusiv si aceasta. ca efect de albire nu prea, trebuie sa intelegem ca doar albirea profesionala albeste cu adevarat. dar pastele astea le folosesc cu placere , nu mai folosesc nimic gen colgate si blendamed.puppppppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai folosesc din cand in cand Colgate, cum ai spus si tu important e sa ne spalam. De la aslamed imi plac cateva iarasi, le-ai incercat?
      xo

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. The black thing for white result :) Pretty good product!
      Nice to see you on my blog! missed you!

      Ștergere
  11. Zau ca as incerca pasta asta de dinti!
    Am o oarecare reticenta din cauza culorii dar as trece peste...
    Si spuma de dinti e un produs interesant!
    Le fac acum o vizita ca sa vad preturi.

    Multumim pentru review, Miha!
    Te pupacesc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar amuzanta treaba, e neagra dar nu-i scarboasa. ;))
      Cu drag, pupici!

      Ștergere
  12. Asta chiar e o noutate! Mai mult m-ar interesa să văd ce poate face spuma de gură. Îţi mulţumim pentru părerile transmise în urma testării celor două produse, aşa ştim ce avem de făcut în cazul în care suntem puşi în situaţia de-a alege o variantă sau alta. O seară plăcută şi-un început de săptămână frumos, cu spor la toate pregătirile pentru Revelion ♥.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te simti ca si cum te-ai spala pe dinti Mihaela, cu cat plimbi mai mult spuma in gura cu atat are timp sa curate gura mai bine. Chiar i-am dat si bunicii sa o foloseasca inainte sa plece la biserica. Ea nu mananca de obicei, ia anafura de la sfarsitul slujbei si mananca abia acasa. Era incantata de prospetimea gurii fara sa foloseasca periuta. Vorba aia face mai multe lucruri in acelasi timp.
      Multumesc la fel draga mea! :*

      Ștergere
  13. Nu stiu de ce, dar pe mine pasta asta de dinti neagra ma duce cu gandul la cerneala :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. De cand am auzit de aparitia ei acum ceva timp voiam sa o iau si eram entuziasmata de acest lucru nou, pasta de dinti neagra, dar cumva am uitat si acum revazand-o la tine sigur o vreau dar la anul ca acum nu mai am cum sa o gasesc intr-o zi :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu auzisem de ea, dar ma tenteaza.
    Nu imi mai plac deloc Colgate si astea din supermarket, am tot folosit diverse marci de pe iHerb, dar nu am gasit niciuna care sa-mi placa, cred ca o sa-i dau o sansa si acesteia.
    Multumim pentru pont :)
    Un AN Nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe iHerb nu m-am incumetat sa cumpar cu toate ca sunt multe tentatii plecand de la suplimente pana la uleiuri si unturi pentru corp.
      Ma bucur sa va fie de folos.
      La multi ani si un an cat mai bun si pentru voi! :*

      Ștergere
  16. Este pentru prima dată când citesc despre astfel de produse. Mi-au stârnit interesul ! Chiar aș vrea să le încerc

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna , am auzit de foarte multe ori de aceasta pasta de dinți , și as vrea sa o încerc însă nu știu de unde sa o procur , m'ai putea ajuta ?
    Id meu de mess : blestemulperleinegre
    Mulțumesc frumos :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea, daca ai in orasul tau farmacie Sensiblu intra si intreaba de ea. Se vinde exclusiv acolo. Mersi de comentariu.

      Ștergere
  18. Pasta de dinti SPLAT Blackwood e intradevar inovatoare, prima pasta de dinti de culoare neagra pe care am vazut-o pana acum si ce e si mai interesant, e faptul ca are gust bun. :) I-am dat-o si iubitului meu sa o incerce pentru ca e conceputa special pentru barbati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miky, iti multumesc ca mi-ai readus aminte de aceasta pasta de dinti, cat si pentru comentariu. :) Ma bucur cand barbatii devin mai deschisi si in acest sector. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.