Treceți la conținutul principal

Testat: Farmasi Stay Matte Foundation







"Farmasi fondul de ten mat imbogatit cu minerale confera pielii un aspect perfect si proaspat."

- Acoperire completa, aspect mat si rezistenta de durata
  (Full coverage with Matte Finish, Shine Control, Long lasting)
- Pentru toate tipurile de ten (for all skin types)
- 6 nuante
- 30 ml (1.01 oz)
- Pretul lui a crescut in timp si se gaseste in prezent pe situl Farmasi la 20 lei, cu ambalajul diferit.

Este un fond de ten fluid, cu o textura usor cremoasa. Se intinde bine, il aplic pe portiuni pentru ca se usuca si lasa dare. Ambalajul este practic, mirosul este destul de puternic chiar si cu recipientul inchis, dulceag. Pentru a scoate produsul trebuie doar sa strangi recipientul si printr-un orificiu mic iese produsul, cantitatea acestuia fiind usor de controlat.
Nuanta mea Farmasi Stay Matte Foundation este 01, l-am folosit cel mai mult primavara si toamna. Ultima oara l-am folosit pentru machiajul din aceasta postare.
Se vede cum se strange in ridurile fine din jurul ochilor, imediat dupa aplicare mai ales cand se intinde cu mana sau pensula si nu se tapoteaza. Indiferent ce i-as face se seteaza si-n santurile nazogeniene. Imi place ca uniformizeaza ok si acopera cearcanele fara a mai fi nevoie de alt produs, ofera prospetime si arata bine in jurul nasului. Roseata cosurilor nu o acopera pe gustul meu, chiar si cu corector. Se transfera ca mai toate pe care le-am testat, in zona T sebumul isi face aparitia dar nu arata rau, nu curge. Aspect fainos mi se intampla uneori in zona dintre sprancene si nu-l pot invinui pentru asta
Il consider un produs ok.
Voua cum vi se pare?
xoxo

Comentarii

  1. Hm, de la Farmasi eu folosesc High Performance si sunt foarte multumita de raportul calitate/pret. Chiar nu am ce sa-i reprosez, poate doar ca se ia destul de repede de pe nas. :)) Si ca are prea multi parabeni. Nu pot sa incerc Stay matte pentru ca mi se pare ideal pentru tenul tanar adolescentin, gras.
    De cand zic ca fac un review acestui fond de ten... :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat pana acum dar, avand in vedere ca majoritatea produselor Farmasi sunt pe placul meu l-as incerca s pe dansul. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am avut, de fapt inca il am, dar o fi expirat, trebuie sa verific.
    Mi-a placut, e foarte ok si pretul e tare mic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am incercat inca pe acesta, dar imi place cum se vede produsul aplicat, in poza Before&After si cred ca pentru pretul lui e un produs ok :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata frumos pe tenul tau, chiar pusesem ochii pe acest fond de ten si imi e tare bun review-ul tau. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice review :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/celeb-style-accessories-by-choies.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice job great tutorial and the foundation its amazing looks natural and I like that.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie mi se pare ca ofera o stralucrire faina din pozele tale, imi imaginam ca e total mat:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am incercat inca, ma tenta acum catva timp dar am ales altceva:)
    Imi place mult cum arata pe tenul tau in postarea cu acel machiaj.
    Ma bucur ca am citit si parerea ta despre acest fond de ten. Eu cred ca la pretul asta merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru nevoile tenului meu probabil nu s-ar potrivi ...insa sunt alte produse farmasi pe care le folosesc cu placere :D

    RăspundețiȘtergere
  11. wow this is a great product review. Thanks for sharing.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place cum arata pe tenul tau,pare un produs bun pentru cei 20 de ron. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce ten frumos ai! Nici nu ai nevoie de fond te ten :D Am incercat si eu fondul acesta de ten, i-am facut si review, nu m-a multumit pentru ca nu acopera roseata (exact ceea ce ai zis si tu), iar cum acneea mea isi face de cap cateodata, am nevoie de cava care sa ofere mai multa acoperire :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar pe ici colo tot are nevoie de corectie, ca si la tine, esti tu prea draguta :)

      Ștergere
  14. eu nu l-am incercat...folosesc numai pentru zona ochilor!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am incercat inca produse farmasi,dar astept cu nerabdare ocazia:)
    momentan ... i have a liking for essence:))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu raman fidela BB Cream de la L Oreal, pentru tenul meu e cea mai buna, combina tot ce am nevoie,crema, fond de ten...

    RăspundețiȘtergere
  17. Pare sa acopere multumimitor si da o senzatie de prospetime. Mie imi place cum arata!

    RăspundețiȘtergere
  18. La tine arata foarte bine! Dat fiind pretul cuminte, se poate trece peste impedimentele respective!

    L-as incerca si eu intr-o buna zi!

    Te pup, Miha!
    Weekend fain iti doresc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  19. Tenul arată bine, dar cred că mai mult datorită faptului că este îngrijit :)
    Păcat că se strânge...am descoperit și plusurile din review, dar și acest aspect negativ care trebuie luat în considerare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru cele negative, m-am gandit ca pot sa-l combin cu un alt fond de ten si cu el sa evit doar zona ochilor. :)

      Ștergere
  20. Îmi place foarte mult cum se prezintă pe tenul tău. Ce-i drept, plusul cel mare vine din partea tenului tău, pe care orice produs arată frumos. Eu nu cred că l-aş încerca, şi asta datorită mirosului, chiar nu pot trece peste acest inconvenient când vine vorba de produsele cosmetice. Îţi mulţumim pentru review, Miha. Util şi extrem de precis.
    Weekend minunat, cu bucurii de suflet pentru întreaga familie :-)

    RăspundețiȘtergere
  21. Great foundation. It looks very natural. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    RăspundețiȘtergere
  22. eu ma trezesc cu migrene din cauza produselor cosmetice prea parfumate...

    RăspundețiȘtergere
  23. fondul de ten Hidravite de la Farmasi este bun pentru fetele care vor sa lis e acopere roseata provocata de acnee ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.