Treceți la conținutul principal

Testat: Farmasi Pudra autobronzanta Sun Kiss si Farmasi Fard de obraz Tender

“Natura ti-a dat fata de care te bucuri la 20 ani, 
dar tine de tine sa meriti fata pe care o vei avea la 50 ani” - Coco Chanel

"Atat de mult ii ia sa se aranjeze? Apoi asa prefer sa nu ma mai insor niciodata!" ii spusese un prieten sotului meu pe cand ma asteptau, jucandu-se, sa iesim in oras. Hehe, a fi blogger inseamna sa dedic mai mult timp, iar mie nu-mi pare rau, iar cine nu intelege este treaba lui. Pai desigur doamnelor si domnilor ce va pripiti sa trageti concluzii, produsele prin poze trebuie sa ajunga si pe blog, nu doar pe fata, imi notez parerile, le studiez si evident consuma timp extra. Timpul pentru infrumusetare este o investitie si nu ma astept ca toata lumea sa inteleaga. Review-urile sunt foarte importante pentru mine, caci inainte de toate sunt consumator. Uneori nici eu nu investesc in mine, dar se cere macar din cand in cand sa fim toleranti.


Prin colaborarea cu Farmasi am reusit sa-mi fac placerea de a avea o pudra autobronzanta si de a-mi mari colectia de blushuri. Cel in nuanta piersicie l-am purtat in machiajul pe care il puteti vedea mai sus in colaj, un produs bifat de pe wishlist. Apreciez cand intr-o colaborare mi se ofera sansa de a alege produse care cred ca mi se potrivesc. Multumesc, Farmasi! 

Farmasi Pudra autobronzanta Sun Kiss

Pe site este disponibila in 3 nuante.
SPF 20
40 lei

Am apreciat ambalajul usor de manevrat, spf-ul, cantitatea generoasa, pentru care o voi folosi in exces in sezonul cald. Fiind o nuanta placuta, deschisa, imi place sa-mi conturez fata, mai discret sau mai puternic. 
Osatura mea este destul de evidenta si cand ajung la o greutate normala, dar mai ales acum. Mirosul este placut si se simte doar la manevrarea produsului. Se aplica usor si se recomanda a fi folosit putin cate putin, este buildable. Rezista foarte bine intr-o zi obisnuita, nu stiu cum ar fi sa fii mireasa sau la un eveniment unde intri in contact cu multe persoane.

Cum se face conturul fetei?
Aplic peste fondul de ten pudra autobronzanta imediat sub pometi cu ajutorul unei pensule, dinspre tampla catre coltul gurii, pe ambii obraji si urc iarasi spre marginea tamplei si imediat deasupra sprancenelor. Aceasta este mata, una sidefata ar evidentia zonele in care este aplicata. Si de regula ascundem, oferim umbra, subtiem prin acest procedeu.




Se gaseste in 8 nuante, eu am 01 si 03.
14 lei

"Farmasi fard de obraz contureaza linia fetei conferindu-i stralucire."

Fardurile de obraz Tender, nuantele 01 si 03, deduc ca sunt cele mai deschise, mai naturale. Au ambalajele de buna calitate, acelasi miros placut si discret, insa au gramajul mai mic. Evident acest lucru se observa si in pret. Este rezistent, are miros placut si se uniformizeaza usor, se poate adauga treptat crescand in intensitate.
Lucrand la intensitate poti transforma un machiaj de zi in unul de seara si nu e nevoie sa-ti achizitionezi prea multe produse.
Nuanta 01, piersicie am dorit sa o incerc prima data. Cu o pensula pentru blush am aplicat in doua straturi fine. Inca nu stapanesc arta machiajului si lucrez incet, timid. Ambele au mici particole aurii. Vi le recomand.

Ca vorbim despre autobronzante, blushuri, cu o textura pudrata sau cremoasa, le alegem in functie de nuanta tenului si a parului, mai deschisa sau mai inchisa. Iluminatorul in general, fie ca are textura pudrata sau cremoasa, completeaza machiajul fetei si intinereste cand este aplicat cu moderatie. In machiajul prezentat am folosit si iluminator. Pot spune ca a fost un machiaj din cele mai complexe. Daca aveti tenul foarte ridat, feriti-va de iluminatorul cu particule shimmery. 

Repet, pentru ca am uitat sa precizez cateva produse, in machiajul de mai sus s-au folosit:
Toleriane Teint La Roche-Posay #2
Elf primer
Sleek Me, myself & eye - shades used: white, pink-peach, dark grey and red-wine
Farmasi  Tender blush on 01 & Sun kiss bronzing powder 01 - soon review
Pure Touch Minerals Utopia veil/iluminator
Creion Ada - sprancene
Creion essence longlasting #17 tu-tu-touquoise
Oriflame mascara
Cle De Peau ruj #54

xoxo

Comentarii

  1. Amazing colors and fine texture! Great product!

    Viky --- MySecretFashionPoison

    RăspundețiȘtergere
  2. Blush-urile imi fac cu ochiul de mult timp.
    Nuantele pe care ni le-ai prezentat arata excelent.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele arata foarte bine, eu una sunt fana Farmasi de ani buni! Stiu ca auzisem de ei cand fratele meu mi-a facut cadou un set de oje :)
    E foarte dragut machiajul realizat si, desi n-are nici o legatura, imi place tare mult culoarea fularului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ambele blush-uri si imi plac mult. ;) E un raport foarte bun calitate-pret la produsele Farmasi.
    the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce imi plac nuantele! "Blush-uirea" si conturarea e partea mea preferata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si blush-urile si pudra arata foarte bine! Imi plac nuantele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. So cute and delicate make-up, I adore it babe!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. The stuff inspires me but most of all your make up look is beautiful and so are you! Kisses dear Mihaela! xo

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata toate, sunt sigura ca sunt foarte placute si ca textura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe nuantele blush-urilor.Eu rar il folosesc,nu stiu inca sa-l aplic in mod corect ,dar totul se invata! :D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa pun si eu manuta pe pudra aia! Si un blush as vrea.. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Perfect lipstick. :)
    I´d be glad if you enter on my giveaway- http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  13. It looks great ... amazing shade!!!!
    Have a lovely day doll!

    RăspundețiȘtergere
  14. Although I know dear Mihaela that you are so beautiful that you don´t need any makeup, I like the makeup which you have tested and show here really! This pink on your lips is simply wonderful and I like it also really on you eyelids <3

    Hope you enjoyed this week!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    International giveaway for your good figure
    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi plac! ♥
    Anul acesta am descoperit şi eu însemnătatea conturării trăsăturilor noastre (corecte!!!), iar de atunci, nu-mi lipseşte din niciun machiaj. Îmi place să fac asta, la fel ca tot ce ţine de makeup, îngrijire facială şi nu numai ♥.
    Îţi mulţumim pentru postare! Te pup, o seară frumoasă, odihnă plăcută! ♥

    RăspundețiȘtergere
  16. Looks great! XOXO, Sissi http://www.beauty4free2u.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Your makeup looks so pretty sweety, great range of products. It was great hearing your views on my last post. Happy Holidays!

    RăspundețiȘtergere
  18. This product looks very nice! I love the colors that it offers!
    http://www.mybrokeneggshells.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Very cool to see foreign brands. You look amazing!
    xo
    Sharon

    RăspundețiȘtergere
  20. Soțul meu mă adoră tocmai pentru că îmi place să mă îngrijesc, că am sute de creme, cosmetice, că sunt mereu aranjată, chiar dacă uneori el mă așteaptă în mașină :)) Nu cred că unui bărbat nu îi place ca femeia de la brațul lui să fie cea mai frumoasă și mereu aranjată. Întreabă-l pe prietenul soțului că el întoarce capul după o femeie aranjată sau una neîngrijită? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu totii stim raspunsul :)) dar pe unii nu ii intereseaza detaliile, vor sa fii gata rapid. Copilarii, :)

      Ștergere
  21. Imi plac mult alegerile tale, eu apreciez tare produsele Farmasi, sunt produse de o calitate foarte buna si pretul lor este chiar decent.
    Imi place blonzerul foarte mult si imi place tare machiajul tau!

    Legat de celalalt aspect, ce pot sa spun, in general barbatii nu au rabdare, mai ales cand vine vorba sa stea dupa o femeie pana reuseste sa isi termine machiajul, coafura etc...dar depinde si de noi cum ii educam in acest sens. In prezent, din punctul acesta de vedere, sunt o norocasa cu logodnicul meu, ma intelege perfect, stie ca face parte din mine acest aspect si mai mult decat atat, apreciaza rezultatul si unoeri chiar el imi cumpara cosmetice, in principal cele scumpe, de lux, cele pe care eu nu obisnuiesc sa le cumpar :P Dar nu am avut mereu parteneri de genul acesta :P
    Te pup, draga mea!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impartasesc aceeasi parere despre Farmasi! Iti multumesc frumos pentru aprecieri draga mea Simona. :)

      Prietenul sotului meu asa este el mai nerabdator, cicalitor si cu toate astea imi este drag si ne intelegem foarte bine.Stiu ca ii era foame de cand venise la noi si abia astepta sa iesim. Ca sa iti dai seama cum este un partener trebuie sa locuiesti cu el, iar al meu comenteaza cand isi pierde rabdarea nu pentru ca ma aranjez, ba chiar ma sfatuiesc cu el in privinta simetriei si combinatiilor de culori. De cumparat nu-mi cumpara decat doar daca are lista facuta de mine, stie ca sunt pretentioasa.
      Pupici!

      Ștergere
  22. love the colors, look flawless on u !!
    Thanks so much for ur comment on my blog !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  23. Arata foarte bine pudra bronzanta, sunt in cautarea uneia si cred ca aceasta e perfecta :X :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai o invitatie la un concurs interesant aici http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2013/12/cum-iti-asterni-asavisezi.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Nice makeup!!! my g+ for you!!!:)))
    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  26. Beautiful makeup! :) You look adorable.
    Thank you so much for your lovely comment in my blog :)
    If you would like to follow each other, let me know :)
    http://dhariascloset.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Lovely make up, look so pretty.

    I hope you will visit my blog:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    and maybe follow if U like.

    RăspundețiȘtergere
  28. Great make up look! Love the eyeshadow shade :)

    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  29. Am inteles ca e tare buna cosmetica, pacat ca aici in SUA nu se gaseste!

    www.peach-punch.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Wow.. I love your makeup look!!! And also mad admire the amount of effort and time you put into your blog posts… supporting you! I've just followed you on GFC, looking forward to your next post love!!

    xoxo, Mango ❤
    MangoRabbitRabbit's Blog | 3 Tips: Winter Indoor Shopping!

    RăspundețiȘtergere
  31. Love sun pallet!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumos machiajul, inca nu am incercat asemenea produse de la Farmasi, doar oje am avut de la ei, dar cred ca curand le va veni si lor timpul :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Produsele Farmasi sunt de calitate si la preturi avantajoase. Acum ca au revenit in Romania si se poate inregistra ca reprezentant, sunt si mai ieftine. Mai multe informatii aici https://farmasiromania.info

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.