Treceți la conținutul principal

Meloman pentru o zi (3)

Frank Slade: Daca faci o greseala si te incurci, continua sa dansezi tango. (replica din filmul artistic Parfum de femeie)

Imi asteptam pantofii, rochia/rochiile le-ati vazut aici:
abia ce i-am scos din cutii
prima impresie: pantofii cu platforma par surprinzator comozi, mi-ar fi placut tocul gros
ambelor perechi trebuie sa dau noi gauri
nude -39 Ron (mai sunt pe negru, roz si rosu); negru - 89 Ron (se mai gasesc pe khaki si rosu/corai) Transport 14 Ron

V-am aratat mai devreme si din meniu ca sa nu ascultam, dansam, dupa caz, cu burtile goale:

El Tango de Roxanne

Aceasta postare participa la "Meloman pentru o zi".

O zi frumoasa!

Comentarii

  1. Draga mea,
    sa-i porti cu bucurie!
    Sunt superbi pantofii, numai buni pentru un tango.
    Te pupik!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa porti cu placere pantofii! Sunt tare faini!
    La fel si "tango"! :))
    Postarea ta de azi cu "tango" si pantofi ma facut sa-mi aduc aminte de magazinul "Tango" pe care l-am avut aici la mine si care de doua ori a falimentat! Vindea niste pantofi superbi, dar concurenta bate-o vina......
    Sa speram ca se va gasi iar cineva sa-l reînvie! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Both of them are very pretty. I love the nude one personally!

    International Giveaway By Oasap on my blog!
    Click and participate!

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG ce frumosi sunt, nici nu stiu care imi plac mai mult. Nu pot sa cred ca doar 39 de lei au fost cei nude....

    RăspundețiȘtergere
  5. very delicate shoes. they can dance all night!
    I invite to take part! giveaway on my blog!
    dianadaron.ru

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi babe, new giveaway on my blog! You can win an amazing pair of baroque sunglasses! Wanna join?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/05/mignon-mignon-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-i porti sanatoasa si sa-i dansezi mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-i porti cu placere! Imi plac foarte mult cei negri. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac pantofii nude. Sunt foarte chic.

    Sa ii porti cu placere ^__^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ii porti sanatoasa, cei nude ma tenteaza, nu au 35, vad, mai bine , atat pot spune :))

    RăspundețiȘtergere
  11. belle scarpe .. voglio provare il tango

    Passa da me/ See me

    FASHION SEDUCER
    Ti seguo con Google Friend Connect, ricambi? (I follow you, follow me)
    Ci seguiamo su
    Google +
    e
    Bloglovin
    ? (Follow us on
    Google +
    and ?
    Bloglovin
    )

    MY FACEBOOK


    MY BLOGLOVIN

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice shoes!
    www.saraballardini.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Pantofii nude cu platforma sunt foarte frumosi! Sa-i porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Din fericire mi-am pus în minte să nu îmi mai cumpăr decât o pereche de sandale. Şi totuşi am tintrat imediat ce am văzut o poză cu pantofi. Nu mă vindec.

    Să-i porţi mândră şi sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce tare a fost filmul, ohooo! Mi-auc aminte scena lui Pacino orb si dansator (nu?)Tangoul e fierbinte in clipul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era un tango, dar nu mai stiu care era melodia din secventa.

      Ștergere
  16. Have a lovely day :)
    xx
    http://diamondsanddust.co.za/

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi se par destul de pretențioși și cam greu de purtat, dar pantofii nude sunt foarte tari! Mă întreb dacă sunt greoi?

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt superbi Mihaela!Abia astept sa te vad cu ei, si mai ales cu perechea bej!
    Eu am piciorul foarte ingust, si mi-e frica sa nu imi fie prea lati in varf :(
    Tu ce spui?Sunt ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am invartit cu ei prin camera putin pret de cateva minute, 2-3. Uite o sa fac poze cu ei in picioare si o sa-i si masor la interior, Ana.

      Zadin, nu sunt greoi, imi plac ca sunt bine fixati in fata, nu stiu cat de bine si tocul.

      Va multumesc.

      Ștergere
  19. Hello my dear!
    Thanks for your post!
    nice shoes!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa-i porti sanatoasa, Mihaela, ambele perechi sunt frumoase, parca mai pe stilul meu sunt pantofii negri insa. Abia astept sa te vad in poze incaltata cu ei. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. noi, fetele, sarim prima data la pantofi!
    Si eu votez cu cei nude, desi sunt prea inalte tocurile pt mine, 5cm imi ajung sa pic :)

    Dar si melodia imi place.

    RăspundețiȘtergere
  22. Îmi plac foarte mult pantofii nude. Să-i porţi cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ooo, cum arata cei nude!!! Yeeeiiiii!!!:)
    Sa-i porti iubita!

    Mi-a placut la nebunie Parfum de femeie...

    Pupici, draga mea Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa-i porti cu placere! Arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  25. Wonderful shoes, dear Mihaela, I´m sure they fit to many outfits <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  26. Beautiful shoes!!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  27. Cei crem imi plac mult, sunt atat de delicati. Sa ii porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt foarte frumosi, Mihaela! Cei nude (asa par) sunt preferatii mei si-n plus se poarta foarte mult si...gasesti greu modelul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  29. Va multumesc frumos pentru comentarii.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Initial perechea nude mi-a atras atentia dar apoi m-am uitat mai bine si cred ca cei negri imi plac mai mult :P

    RăspundețiȘtergere
  31. Great shoes, I like the black ones! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  32. Well both pair of shoes are just fantastic.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.