Treceți la conținutul principal

[NOTW] Stuck on you 134 essence










Buna dragilor,
Sunt bucuroasa ca am bifat cele mai importante lucruri de pe lista dedicata zilei de Black Friday:
 
Masina de spalat rufe Slim Indesit IWSC5085, 800 RPM, 5 kg, Clasa A, Alb, 649.99 Lei 999.99 Lei
online de pe eMAG, am vazut ca promotiile continua
Combina Frigorifica AK315P+, 276, 204 l frigiderul si 76 l congelatorul, 181x54x60 dimensiunile
799 Lei 1099 Lei(nu mai tin minte pretul intreg) 
cumparata din magazinul fizic din Tiglina, Flanco, online a mers foarte greu si cand am prins momentul s-a vandut fix cand scriam datele de expeditie.
 
 
Vineri nu am dormit, am ochii rosii si sunt numai buna de Halloween. Nici in timpul zilei nu am inchis un ochi. Aseara, dupa ce am ajuns acasa, am facut o baie fierbinte si am vazut un episod din sezonul 7 Anatomia lui Grey pana cand am adormit.
Nu mi-a placut ca au lalait-o puteam sa dorm linistita pana dimineata. Toata noaptea am vazut ofertele de pe Kurtmann, Miniprix, TinaR, Elanko, etc. Au fost destule oferte, de ordinul fabulos foarte foarte putine, fiecare cauta ceva anume, nu includ pe cei ce se arunca doar de dragul reducerilor. :)
Mi-as fi cumparat mult mai multe, si care imi erau utile, insa prefer sa-i redirectionez catre fondul casei care in curand va necesita si un imprumut bancar. Gandul ca rata va fi mai mica daca economisesc mai mult ma linisteste si ma bucura mai mult decat cresterea numarului obiectelor pe care mi le doresc.
 
A fost ziua soacra-mii, azi a cumnatei, asa ca va las poze cu unghiile de saptamana asta si fug sa imi fac alta manichiura.
 
Va pup!


Comentarii

  1. Imi place culoarea, e ok.Eu nu am cumparat nimic de black friday.Si nici nu aveam pe lista ceva foarte important.
    La multi ani celor 2 doamne si iti doresc un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai facut o afacere foarte buna cu masina de spalat. :)
    Unghiutele sunt foarte frumoase, ador albastrul.
    Distractie placuta astazi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dee, ma si saturasem sa spal la mana si la rude. :)
      Multumesc. Am mancat un tort de ciocolata cu crema de trufe super-bun, facut de soacra mea.
      Am stat cateva ore in familie. Pupici!

      Ștergere
  3. That's a pretty color!
    Essence nail polish is very good, but not expensive
    Therefore I love it! :)

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Thx :*
      Si-a facut mila de mine socrul si a ridicat el premiul de la tine. Imi place peria, a testat o sotul primul :) :)

      Ștergere
  5. Vai cat imi place nuanta asta! E absolut superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine unghiutele tale, din pacate la mine nu rezista oja Essence. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele imi rezista mai mult, altele mai putin, aceasta 3-4 zile. :*

      Ștergere
  7. Love that dark blue!!!
    Our local "dm" store has lots of lovely new colours from the essence nail polish's, too.

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa oja iar despre electrocasnice sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi olace oja. Si felicitari pt cumparaturi!!!

    O saptamana cat mai frumoasa,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. Check out my Dangerous blogspot :)

    RăspundețiȘtergere
  10. I love a great shade of blue nail varnish!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.