Treceți la conținutul principal

Din ultima saptamana..

Tinuta purtata la ziua cumnatei mele, Dana!
Deasupra am purtat un palton ciocolatiu, old-clasic, palaria neagra si ghetele joase din piele intoarsa.


H&M sweater
ProdigyRed jeans


Primark cardigan
Skin Jeans shirt


Cheese podding pasta & sour cherry jam/honey topping
budinca de branza cu dulceata de visine/miere


Baked fries
cartofi "prajiti" la cuptor


Am vrut sa plec cu botinele cu toc..
I wanted to wear heels


.. si am aterizat tot in bocanci!
in the end I chose boots


mama sotului meu, singura mea mama! :)
My husband's mother, my only mother!


I used & I will review it.
urmeaza pe blog


cam asa au aratat placinta de mere si salamul de biscuiti
apple pie and biscuits salami


platou de fructe
fruits


un aperitiv de post
vegetable aperitif


lumanarile pe care le-am tinut in timpul slujbei, le mai aprind din cand in cand
Sunday candles


bratara, accesoriul preferat din ultima perioada
the bracelet, my favorite accessory lately
.. si nu numai :)
Aseara ne-a venit combina frigorifica, iar la pranz masina de spalat, am invartit lucrurile prin casa, dar nu le-am montat inca. Necesita cateva modificari. Mama soacra a plecat iarasi la Bucuresti, sper sa vina cu vesti bune! Controlul acela care se face dupa radio-terapie in tratamentul cancerului tiroidian.
Am castigat ceva timp in urma cu un articol despre casa un voucher de 200 lei, din care mi-am luat o pilota si o perna verzulie foarte simpatica. Imi aduce aminte de vremurile petrecute in Scotia. Si zau ca mi-ar surade un interior asemanator ca acela, cel putin in living.
Postarea asta nu este despre ceva anume, va insir ganduri. De pozele cu tinutele, nu sunt multumita de ele, cu toate ca am facut multe, astea au fost singurele care nu le-am putut sterge si intr-o postare cu de toate ..mhm.. merita aratate macar ca idee. :)
xox

Comentarii

  1. Ce-mi place a doua poza cu tine!
    Mi-ai facut pofta de cartofi prajiti la cuptor, nu am mai mancat de nu stiu cand.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut,dragut! sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu imi faci pofta de cate ceva. Acum e randul cartofilor la cuptor, ii ador :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, mereu postezi numai feluri de mancare super apetisante si imi faci pofta...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Th shawl in the first picture collage gives you such a sophisticated look & feel. :D

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  6. Pozele cu mancare ar trebui interzise persoanelor pofticioase (ca mine). ;)) Toate arata excelent. Imi plac tinutele tale, papionul este adorabil. :)
    Sper ca soacra ta sa se intoarca cu vesti bune de la Bucuresti. :)
    Sa folositi cu placere si pe timp indelungat noile achizitii.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. buna idee cu ciorapi rosii , inveselesc o tinuta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa aceasta postare, Mihaela.

    Au viata postarile tale si asta imi place cel mai mult!!!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  9. The pics are so cool.
    I love them.
    And so much pics. Very cool.
    Good day,Jeanette ♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc frumos si sper sa va inspir macar un pic in toate.
    O saptamana frumoasa si voua!
    Sper sa fie bine, Dee, oricum e o luptatoare! :)
    Asa e Coco!
    Nico, ma bucur enorm sa stii!

    Thank you darlings!
    PinkPanthress I felt indeed :)
    Good day to you too!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cheese podding pasta!? Mor de pofta, acum de ziua romanului eu ma preling aici. Mrrr!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D virtual iti trimit portie dubla, daca nu te saturi sa stii ca te pot primi si ospata :)
      multumesc de vizita!

      Ștergere
  12. Love your outfits! You look lovely in all your photos x Sushi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

[Miercurea fara cuvinte] Online shopping

1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

Baile Tusnad | Spre Lacul Sfanta Ana, de la bucurie la agonie si retur

Cazati la Vila Cerbu, dupa ce facem cunostinta cu domnul Marian, desfacem bagajele, bagam repede la frigider cele necesare, ne racorim putin, ne schimbam si aplicam iarasi crema solara. Cat sa intre crema in piele am recitit toate traseele cu plecare din statiune. Pe care sa alegem?! Pregatim rucsacul cu apa, limonada, ceva de rontait in caz ca ni se face foame si o zbughim afara. Am mai pierdut ceva vreme pe afara in fata postei, consumat si niste nervi. Ca asa-i cand unul e agitat si altul e de un calm desavarsit. Pentru a ne dibui incotro s-o luam pentru traseul nr. 6: Paraul Varghis - Poiana Mohos - Cabana Sfanta Ana. "Hai incolo, harta asa zice!"