Treceți la conținutul principal

Review: Gama Apidermaliv, 95-100% naturala

Desi a trecut mult timp de cand am primit si eu din partea companiei Veceslav Harnaj, noile produse lansate: Apidermaliv crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si ulei de shea, Apidermaliv crema de calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis, Apidermaliv crema de calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta, Apidermaliv masca de fata, laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere si Apidermaliv balsam de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere, acum a venit timpul.


Dupa ce le-am primit prompt, putin rasturnate ce-i drept, am fost plecata la tara(sept) si am luat crema de calcaie cu propolis si balsamul de buze cu mine. S-au  dovedit a fi un real sprijin, cum volumul de munca era mare si eu uitam sa beau apa, pielea nu a intarziat sa se usuce. Daca bidonul de apa era prea greu de carat dupa mine balsamul ma scapa temporar de disconfortul buzele super uscate. Bunica s-a bucurat de cateva sesiuni de masaj la picioare si asa i-am lasat crema cu propolis ei..si nu am mai apucat sa o fotografiez cu suratele din gama. Dupa o saptamana am obtinut rezulate foarte bune. O piele hranita, hidratata, mai fina! Crema cu ulei de menta mi se pare prea uleioasa, intra cu greu in pielea mea, dar la o alta persoana s-a intamplat exact opusul. Mirosul ma deranjeaza si efectul racoros. Cred ca e buna vara, dar folosita in cantitate extrem de mica. Cand am deschis capacul, din ulei statea deasupra(vezi foto mai jos). Masca o folosesc destul de rar si doar in sezonul rece cand tenul da semne de uscare. Crema de fata o alternez cu untul de shea.
consistenta cremei de fata
Apidermaliv crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si ulei de shea:
 + buna hidratare
 + se absoarbe repede doar in zilele cand ma exfoliez
 + nu am avut reactii adverse
 + miros discret
 + pretul
 - ambalajul/sistemul de inchidere
 - lasa o pelicula grasa
 - se intinde greu

Apidermaliv crema de calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis:
+ intra suficient de repede in timpul unui masaj constiincios
+ hraneste si lasa pielea mai moale si mai fina
+ pretul
- mirosul puternic de propolis

Apidermaliv crema de calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta:
+ hidrateaza
+ se consuma greu
+ se intinde usor pe piele
+ pretul
- intra greu in piele
-- mirosul puternic de menta

crema calcaie cu ulei de menta

Apidermaliv masca de fata, laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere:
+ ambalaj ce faciliteaza folosirea
+ hidrateaza bine fata, aplicata timp de 10 minute
+100% natural
+ pretul
- greu de inlaturat de pe fata

Apidermaliv balsam de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere:
+ aplicabilitate usoara, direct din tub
+ miros si gust placut
+ inmoaie repede foitele de piele uscata
+ pretul
- durata de hidratare scazuta, max. 1-2h

Aceasta este experienta mea si poate fi diferita de a ta. Citeste inainte eticheta, ingredientele si alte reviewuri inainte de a trage o concluzie sau cumpararea produselor.

Pace & love !

Comentarii

  1. tare as vrea sa incerc gama asta; cred ca pe tenul meu uscat ar fi perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. are multe plusuri, poti sa le incerci, dar daca nu vei fi pe deplin multumita, cel putin nu iti va parea ca ai pierdut prea multi bani :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

[Miercurea fara cuvinte] Online shopping

1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

Baile Tusnad | Spre Lacul Sfanta Ana, de la bucurie la agonie si retur

Cazati la Vila Cerbu, dupa ce facem cunostinta cu domnul Marian, desfacem bagajele, bagam repede la frigider cele necesare, ne racorim putin, ne schimbam si aplicam iarasi crema solara. Cat sa intre crema in piele am recitit toate traseele cu plecare din statiune. Pe care sa alegem?! Pregatim rucsacul cu apa, limonada, ceva de rontait in caz ca ni se face foame si o zbughim afara. Am mai pierdut ceva vreme pe afara in fata postei, consumat si niste nervi. Ca asa-i cand unul e agitat si altul e de un calm desavarsit. Pentru a ne dibui incotro s-o luam pentru traseul nr. 6: Paraul Varghis - Poiana Mohos - Cabana Sfanta Ana. "Hai incolo, harta asa zice!"