Treceți la conținutul principal

Noile campanii de testare din luna noiembrie

In luna noiembrie sunt in derulare doua campanii de testare:
Campania Trender WOW pentru Revicel, unde 200 de trendarite vor avea ocazia sa testeze crema anticelulita cu ardei iute si alge marine Revicel. Intre 10 -16 noiembrie trebuie sa-ti faci cont pe www.trender.ro si vor completa cele doua chestionare: Chestionarul de date personale si Chestionarul de campanie Revicel, apoi vor urmari Inbox-ul sa vada daca au fost acceptate sa participe la testare. Detalii AICI. Sper sa am si eu sansa sa testez aceasta crema, deoarece am probleme cu celulita, intr-un stadiu incipient ce-i drept, si chiar mi-as dori sa vad daca aceasta crema merita.

A doua campanie de testare este oferita de Complex Apicol Veceslav Harnaj. Pana pe 14 noiembrie va puteti inscrie in aceasta campanie si veti putea avea ocazia sa testati gama Apidermaliv cu 95-100% ingrediente naturale. Cui nu i-ar placea sa testeze astfel de produse? Mai ales ca sunt si pe baza de miere de albine? Detalii AICI.

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.