Treceți la conținutul principal

Gel de dus: o altfel de experienta







Imperial Leather is a brand of soaps, toiletries and healthcare products manufactured by PZ Cussons. The brand originates in Britain and is now available in a number of other countries including Australia, Denmark, Germany , Pakistan, India, Kenya, South Africa and Dubai. The brand is not widely available in the USA or Canada but can be obtained in the USA via online sales and in some specialty shops.


The brand goes all the way back to 1768 when a Russian nobleman called Count Orlof commissioned a brand of perfume from Bayleys of Bond Street in London. The perfume was called 'Eau de Cologne Imperiale Russe'. In 1921 Bayleys was acquired by Cussons Sons & Co, chaired by Alexander Tom Cussons. It was not until some years later in 1938 that Alex Cussons used the original perfume and created Cussons Imperial Leather soap and other toiletries. The soap was initially called 'Imperiale Russian Leather]]', but was soon renamed to Imperial Leather. In 1975 the Cussons Group was itself acquired by Paterson Zochonis, recently renamed to PZ Cussons.


Produsul promite +40 de dusuri, nu le-am numarat, cu atat mai greu mi-ar fi fost greu cu cat alternez produsele si il foloseste si my dear. Inca nu s-a terminat, mai are "o gura". Oricum nu necesita de cand putin produs pentru a spala tot corpul, poate fi folosit cu succes si in locul cremei de ras :D Face o spuma bogata cu o textura de catifea, densa. Ma bucur ca l-am putut testa, nu s-ar fi intamplat daca nu-l castigam la concursul organizat de Andreea.


This Imperial Leather’s Foamburst, Sunrise having a fresh, kinda of citrus scent, packaging tells it well, uplifting mandarin, Lemon balm & ylang Ylang and once washed off the body leave it feeling silky smooth & soft with a beautiful smell!


Love it !

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.

Life lately

Concursul avand ca premiu un primer de fata s-a incheiat, am ales castigatoarea asa ca puteti vedea cine este. Felicitari! Si nu este o pacaleala. :) E tude H ouse primer winner has been notified, congrats! Cum s-au adunat multe poze si am sarit peste postarea saptamanala, va arat si cateva feluri de mancare gatite pe parcursul a doua saptamani, chiar mai bine. 1. kind of Nettle Risotto with lot of vegetables      //     2. sauteed vegetables      //      3. snack 4. Bean soup, flavored with thyme and lovage, named Borș . <= Click on the name to learn about it. Nu am tinut cont ca pe traseul Culmea Pricopanului, din muntii Macin, nu prea este vegetatie incat sa gasim berechet urzici, asa ca doua sacose mari nu au fost umplute si am oferit una pentru a strange cateva si cumnata mea fix la inceputul traseului. M-am urzicat nitel dar pentru doua portii de mancarica cu urzici a meritat.